среда, 7 октября 2015 г.

Набір у ДК Аграфки

Доброго дня, мої любі!
Нечасто з'являються такі пости - але от вирішила спробувати!
Подаю заявку до ДК Аграфки - тому що прочитала про набір, і мені здалося, що шукають саме мене! В першу чергу тому, що я люблю не тільки скрап, а також і інші види рукоділля - в'язання, вишивання, шиття тощо. Тобто творчість - це моє життя змалечку).
Ще одна (на мій суб'єктивний погляд) перевага полягає в моїй універсальності як майстра - мені подобається творити в різних стилях і робити при цьому різні об'єкти.
Найбільше люблю творити в стилях фристайл, вінтаж та шебі, з використанням техніки мікс-медіа. З об'єктів - сторінки та альбоми. Дуже люблю всі об'єкти текстильного скрапу - майже в кожній роботі використовую тканину. Не підкорюється лише CAS, поки що.
Зазначені обов'язки мені під силу, до того ж я дуже пунктуальна і вимоглива до себе. Тому мені здається, що мій творчий досвід міг би бути корисним блогу Аграфки!
А про мій творчий рівень нехай скажуть мої останні і улюблені роботи!
1. Сторінка про синочка:
 2. Гільничка:
 3. Альбом-фоторамка (по ньому писала МК):
 4. Сторіночка про мене-україночку:
 5. Вінтажна фоторамка у техніці міксед-медіа на тканинній основі:
Мої майстер-класи та статті можна побачити тут, пошта для зв'язку - elen.kirichenko@gmail.com. Дякую блогу Аграфки за можливість спробувати свої сили, і прощаюся з сподіваннями на краще!


5 комментариев:

  1. Лена,желаю тебе победы.Тебе есть чем делиться - не только в скрапе,но и в плане человеческих качеств.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Оля, спасибо большое за поддержку! Это очень важно для меня!

      Удалить
  2. Олена гарні роботи, рамочка дуже мені сподобалась! Дякую, тобі за участь у наборі блогу Аграфки! Удачі!

    ОтветитьУдалить